نيني سايت
ارائه خدمات روانشناسي

فراموش كردن همسر سابق پروسه سختي است كه افراد را تا مدت ها با خود درگير مي‌كند. كنار آمدن با گذشته و جدايي سختي هاي خود را دارد. احتمالا افرادي را ديده ايد كه سالها پس از جدايي هم چنان فكرشان درگير نامزد سابقشان است و حتي افرادي نيز وجود دارند كه به طور منطقي عشق سابق خود را به فراموشي سپرده اند.

منبع: فراموش كردن همسر سابق | مدت زمان لازم براي فراموشي

روزگاري به فردي علاقه داشته ايد كه حال نيست! شرايط سخت و دشواري است. اما بايد بپذيريد، اصرار بر ماندن درست نيست و شما را فردي ضعيف نشان مي‌دهد.

فراموش كردن همسر سابق با كمك از روانشناس راحت است. فراموشي به تنهايي سخت و طاقت فرسا است. در ادامه در رابطه با روش هاي روانشناسي فراموش كردن همسر سابق توضيح داده ايم. اما بهتر است تا روانشناس و مشاور را براي كمك در نظر بگيريد. براي كمك به خود از روانشناسان و مشاورين راهنمايي بگيريد.

فراموش كردن همسر سابق

طلاق يا حتي رهايي تجربه تلخي است كه خيلي از اطراف كسب كرده اند. اما فراموش كردن همسر سابق كار هر كسي نيست و خيلي از افراد به دليل بي اطلاعي از راه هاي فراموشي همچنان با خاطرات درگير هستند. براي همه افراد اين فراموشي سخت است. گاهي فراموش نكردن آثار مخرب و جبران ناپذيري را برجا خواهد گذاشت.

دلايل زيادي براي فراموش نكردن وجود دارد. علاقه به همسر سابق، خاطرات زيبا و … دخيل در فراموش نكردن هستند. اما براي ادامه زندگي بايد روش هاي فراموش كردن همسر سابق را ياد بگيريد و پياده كنيد. گاهي اين افكار به قدري آسيب زا مي‌شوند كه شما را به افسردگي دچار مي‌كنند و طعم زندگي زيبا را براي شما تلخ مي‌كنند.

راهكار براي فراموش كردن همسر سابق

براي فراموش كردن همسر سابق بايد از روانشناسان كمك بگيريد و با تكيه بر علم روانشناسي به خود كمك كنيد. فراموش نكردن همسر سابق فقط و فقط به شما آسيب وارد مي‌كند و راه شما را دشوار مي‌كند. لذت نبردن از زندگي اصلي ترين ضرر فراموش نكردن همسر سابق است. در ادامه در رابطه با فراموش كردن همسر سابق به سبك روانشناسي شما را راهنمايي كرده ايم.

1. نبود همسر سابق خود را بپذيريد

عصبانيت، ناراحتي و خشم از مراحل شكست عشقي محسوب مي‌شود. اگر خيانت دليل جدايي باشد شما را با شدت بالاتري از اين احساسات روبرو مي‌كند. و مدت زمان بيشتري براي فراموش كردن همسر سابق نياز داريد.

اگر اين مدت سالها طول بكشد قطعا به شما آسيب هاي رواني و فشارهاي سنگيني وارد مي‌كند. با فراموش نكردن تنها خودتان را آزاد مي‌دهيد و از زندگي شيرين و زيبا خود را محروم مي‌كنيد.

پذيرش شكست عشقي و رهايي اولين مرحله براي فراموش كردن همسر سابق است كه بسيار نيز سخت و دشوار مي‌باشد. سعي كنيد به نبود همسر سابق خود عادت كنيد و خاطراتش را از ذهن خود پاك كنيد. بايد حتما مراحل شكست عشقي را طي كنيد تا به پذيرش برسيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مراحل شكست عشقي كليك كنيد.

2. اصرار بي جا نكنيد

براي فراموش كردن همسر سابق همه چيز را رها كنيد. هرگز اصرار و سماجت بي جا نكنيد و اگر كسي شما را نمي‌خواهد قبول كنيد و در نهايت به رهايي بسپاريد. فراموشي و رهايي سخت ترين مرحله شكست عاطفي است، اما چاره اي نيست و بايد خود را براي زندگي جديد و لذت از فعاليت ها آماده كنيم.

رهايي به تلاش زيادي احتياج دارد و باعث افزايش اعتماد به نفس شما مي‌شود. به خود احترام بگذاريد، قدر خودتان را بدانيد و با اصرار به خودتان بي احترامي نكنيد.

3. براي فراموش كردن همسر سابق به فعاليت هاي مورد علاقه بپردازيد

شكست عشقي نياز به ترميم و تنهايي دارد. همه افراد اين موضوع را درك مي‌كنند. اما تنهايي نيز دوره اي دارد و نبايد تمام وقت و زمان خود را با تنهايي سپري كنيد. خودتان را در خانه و اتاق حبس نكنيد و فرصت كسب تجربه هاي جديد به خود بدهيد. براي رهايي و پذيرش بايد به بيرون برويد، با دوستان‌تان ارتباط برقرار كنيد و زمان خود را با فعاليت هاي مورد علاقه تان سپري كنيد.

ورزش، طبيعت گردي و هواي تازه باعث روحيه به شما مي‌شود. به اين موضوع فكر كنيد كه قبل از رابطه با همسرتان زندگي مي‌كرديد و بعد از نبود آن هم توانايي ادامه زندگي خواهيد داشت.

4. بازگشت به عشق سابق را فراموش كنيد

بعد از شكست عاطفي روزگار براي شما جذاب و شيرين نخواهد بود. هيچگاه مانند گذشته نمي‌توان زندگي كرد. همه افراد اين موضوع را درك مي‌كنند. اما به چه قيمتي؟ فراموش نكردن همسر سابق به قيمت لذت نبردن از زندگي؟ چرا همه زندگي خود را وقف افرادي مي‌كنيد كه شما را نخواسته اند؟

كمي منطقي فكر كنيد و با كمك از روانشناس تمام موضوعاتي كه باعث برهم خوردن رابطه شده است را بررسي كنيد. زندگي آنقدر هم طولاني نيست كه به گذشته باز گرديد و تمام راه هاي اشتباه و سخت را دوباره تكرار كنيد.

اين موضوع را در نظر داشته باشيد كه اگر همسرسابق شما خيانت كرده است، احتمال زياد دوباره اين اتفاق خواهد افتاد. براي فراموش كردن همسر سابق فرصت هاي جديد و تجربه زندگي جديد را امتحان كنيد و از بند بازگشت به عشق سابق دوري كنيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه شرايط ازدواج با همسر سابق كليك كنيد.

5. به خودتان اهميت بدهيد

يكي از اصلي ترين راه هاي فراموش كردن همسر سابق اهميت به خود است. تمام زمان و پول را صرف خودتان كنيد. براي خودتان خرج كنيد. به سراغ تفريح هاي مورد علاقه تان برويد. براي تقويت روحيه تان بايد به خودتان اهميت دهيد تا اعتماد به نفستان افزايش پيدا كند. سعي كنيد به خودتان اعتماد كنيد و به سراغ فعاليت هاي مورد علاقه تان برويد.

6. براي فراموش كردن همسر سابق خاطرات جديد بسازيد

خاطرات جديد به فراموش كردن همسر سابق كمك مي‌كند. سعي كنيد به مكان هايي كه با همسر سابق خاطره داريد نرويد و در مكان هاي جديد خاطره سازي كنيد. اگر براي خودتان خاطرات بسازيد، خاطرات گذشته كمرنگ مي‌شود و به تدريج كسب تجربه هاي جديد جزو فعاليت هاي زندگي شما قرار خواهد گرفت. ورزش هاي جديد امتحان كنيد. سبك لباس جديد انتخاب كنيد و به مكان هاي جديد سفر كنيد.

7. هرگز به همسر سابق خود زنگ نزنيد

اگر همسر يا نامزدتان خواست كه بعد از جدايي با يكديگر ارتباط داشته باشيد هرگز نپذيريد. براي فراموش كردن همسر سابق بايد نامزدتان را به كل از زندگي حذف كنيد. با اين اتفاق نه تنها نمي‌توانيد او را فراموش كنيد، بلكه خاطرات و فكر او دائم در زندگي شما خواهد ماند و آسيب هاي جبران ناپذيري را به همراه خواهد داشت.

اگر در تلاش براي فراموش كردن همسر سابق هستيد تمام دايره ارتباطات با او را بايد از بين ببريد.

8. به تغيير سبك زندگي فكر كنيد

يكي از راه هاي تاثيرگذار فراموش كردن همسر سابق ، تغيير سبك زندگي است. ليستي از تمام كارهاي مورد علاقه تان كه با وجود همسر سابق نمي‌توانستيد انجام دهيد تهيه كنيد.

اتاق خود را از تمام خاطرات او پاك كنيد. احتمالا كادو ها و گل هاي خشكي در اتاق شما از طرف نامزد سابقتان بر جاي مانده است. تمام اين وسايل را دور بريزيد و هداياي نامزد سابقان را به افراد نيازمند اهدا كنيد. هرچه كمتر از نامزدتان آثار بماند، زود تر و راحت تر او را فراموش مي‌كنيد.

9. براي فراموش كردن همسر سابق به كشف استعدادها بپردازيد

بايد براي فراموش كردن همسر سابق قوي و مصمم عمل كنيد. هيچ چيزي غير ممكن نيست و شما نيز لايق زندگي با آرامش و بدون دغدغه فكري هستيد. علاقه مندي ها و استعداد هاي خود را داخل دفترچه اي يادداشت كنيد و به تقويت آنها بپردازيد. با نوشتن محاسن و كشف استعدادهايتان خودتان را متقاعد خواهيد كرد كه تصميم درستي گرفته ايد و براي فراموش كردن همسر سابق خود مصمم تر عمل خواهيد كرد.

10. دوباره عشق را تجربه مي كنيد

اگر رابطه قبلي تان موفق نبوده است سعي كنيد با دقت بيشتري وارد رابطه جديد شويد. عشق دوباره و جايگزيني يكي از راهكارهاي فراموش كردن همسر سابق است. خود را لايق بهترين هاي بدانيد و تمام زندگي تان را صرف عشق سابق نكنيد.

حتما افراد مناسب شما وجود خواهند داشت كه رابطه خوب را با او تجربه خواهيد كرد. به خود فرصت عشق جديد بدهيد و براي ادامه زندگي باقي عمرتان را با فردي كه مناسب شماست سپري كنيد.

كلام آخر

فراموش كردن همسر سابق شايد براي دسته اي افراد سخت و براي دسته اي ديگر كار آساني باشد. اما اثرات منفي بر روحيات و روان افراد مي‌گذارد. بنابراين براي رهايي از اين اتفاقات بايد از روانشناس كمك بگيريد. روانشناسان علاوه بر اينكه به فراموشي آسان شما كمك مي‌كنند، از آسيب هاي بعد از جدايي جلوگيري مي‌كنند. مركز مشاوره ذهن نو به صورت حضوري و تلفني به مراجعان خدمات ارائه مي‎دهد. براي‌كسب اطلاعات بيشتر با شماره زير تماس حاصل فرماييد.

براي دريافت مشاوره در زمينه فراموش كردن همسر سابق مي توانيد از طريق شماره تلفن 02191002360 با متخصصان تحصيلي در مركز مشاوره روانشناسي ذهن نو صحبت كنيد.

سوالي داريد؟ با ما تماس بگيريد

تماس با برترين مشاوران از طريق تلفن ثابت در سراسر كشور از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل

سراسر كشور :9099070354

جهت مشاوره تلفني با موبايل و رزرو وقت حضوري

شماره تماس با موبايل : 02191002360

منبع: فراموش كردن همسر سابق | مدت زمان لازم براي فراموشي

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۴۰:۳۹ ] [ نيني مايند ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی