نيني سايت
ارائه خدمات روانشناسي

كهنه بچه براي كودكان با حساسيت پوستي بسيار مناسب است. اين وسيله از زمان هاي قديم مورد استفاده مادران قرار داشت. و امروزه نيز به صورت بسته بندي مي‌توانيد از داروخانه ها تهيه كنيد. از كهنه كودك مي‌توانيد هنگام تولد تا 4 سالگي استفاده كنيد. اين كهنه‌ها قابليت شستشوي دارد و از جنس نخي و پارچه اي تهيه شده اند. بسيار اقتصادي هستند. حساسيتي براي كودك ايجاد نمي‌كند. براي جلوگيري از درز ادرار و مدفوع كودك از محافظ هاي ضد آب استفاده كنيد. محافظ ها علاوه بر تميز نگهداشتن كهنه، به سفت ماندن آن نيز كمك مي‌كنند. در ادامه در رابطه با تمامي خصوصيات كهنه ها توضيح داده ايم.

منبع: كهنه بچه | پارچه هاي نخي ضد حساسيت براي كودك

كهنه بچه

كهنه بچه تكه پارچه مستطيلي از جنس الياف پنبه اي است. اين پارچه قابليت شستشويي دارد و از داروخانه ها مي‌توانيد تهيه كنيد. براي كودكاني كه به پوشك هاي يك بار مصرف حساسيت دارند بهترين گزينه استفاده از كهنه است. وسيله اي اقتصادي براي خانواده ها است و قابليت شستشويي دارد.

استفاده از كهنه كودك با كيفيت به راحتي و بهداشت كودك كمك مي‌كند. سن استفاده از كهنه از بدو تولد تا سنين بالاتر مي‌باشد. از كهنه براي جلوگيري از درز ادرار و مدفوع استفاده مي‌كنند و عملكردي شبيه به پوشك دارد. براي اينكه ادرار و مدفوع نوزاد پس ندهد، از محافظ هاي ضد آب همراه با استفاده مي‌كنند. كهنه كودك در صورتي كه نخي باشد رطوبت را به خود جذب مي‌كند و از بروز مدفوع به بيرون جلوگيري مي‌شود. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه تعويض پوشك نوزاد كليك كنيد.

براي تهيه كهنه بچه سعي كنيد از داروخانه ها با جنس مرغوب استفاده كنيد. از آن جايي كه پوست كودك بسيار حساس است بايد از بهترين متريال ها استفاده كنيد.

جنس كهنه بچه

كهنه بچه جنس كتان، پارچه اي و پنبه اي دارد. پارچه كهنه بايد لطافت و ظرافت بالايي داشته باشد. تا كم ترين ميزان آسيب رساني را به پوست او داشته باشد. در ادامه در رابطه با دو جنس موجود كهنه كودك توضيح داده ايم.

جنس پارچه

كهنه با جنس پارچه از بروز حساسيت در كودك جلوگيري مي‌كند. از رطوبت جلوگيري مي‌كند و قابليت شستشو دارد. پارچه نخي بهترين متريال را براي پوست نوزاد دارد و ضد حساسيت است. و از آسيب هاي پوستي به راحتي جلوگيري مي‌كند.

جنس نخ

كهنه بچه با جنس نخ پنبه از نمونه هاي قديمي است. براي صرفه جويي اقتصادي از اين جنس كهنه استفاده مي‌شود. اين جنس كهنه ضد حساسيت است و همراه با مشما و محافظ مورد استفاده قرار مي‌گيرد.قابليت شستشو نيز دارد.

كهنه بچه از نظر سايز

معمولا كهنه بچه را از بدو تولد و در سنين بسيار كوچكي تا سنين 3 تا 4 سالگي استفاده مي‌كنند. به همين جهت كهنه كودك سايز هاي مختلفي دارد و بايد بر اساس سن و وزن نوزاد تهيه شود. كهنه بچه سايزهاي استانداري دارد كه در ادامه اشاره كرده ايم.

  1. كهنه سايز كوچك
  2. كهنه سايز متوسط
  3. كهنه سايز بزرگ
  4. كهنه سايز خيلي بزرگ
  5. كهنه پسر بچه

براي تهيه كهنه كودك فارق از سايز به جنس آن دقت كنيد. جنس پارچه اي بهترين متريال را براي پوست نوزاد دارد.

قيمت كهنه بچه

قيمت كهنه بچه هر مقداري كه باشد براي استفاده چند باره است. شركت هاي مختلف، جنس ها و محصولات مختلفي را براي تهيه كهنه كودك مد نظر قرار داده اند كه قيمت هاي متفاوتي دارد. قيمت كهنه ها با توجه به برند توليد، جنس كهنه و اندازه آن متفاوت است.

محافظ كهنه بچه

محافظ كهنه بچه انواع متفاوتي دارد و در دسته هاي مختلفي قرار مي‌گيرد. در ادامه دسته بندي محافظ كهنه بچه را شرح داده ايم.

محافظ كهنه بچه يك بار مصرف

به غير از كهنه بچه، دستمال ظريف و ارزان قيمتي وجود دارد كه خاصيتي ضد آب دارد. از جنس پلي پروپيلن و به شفافي تور است. ابعاد اين كهنه حدودا 28 در 30 سانتي متر است. از اين محافظ زير پا و وسط كهنه استفاده مي‌كنند. به اين دليل كه مدفوع داخل آن قرار بگيرد و خود كهنه كثيف نشود. حتي استفاده 3 تا از اين دستمال با هم موردي ندارد. نگران حساسيت زايي و زخامت اين دستمال نباشيد، زيرا بسيار نرم و ضد حساسيت است. هنگام تعويض كودك اين دستمال را جمع و دور بي اندازيد.

محافظ ضد آب پلاستيكي روي كهنه بچه

يكي ديگر از انواع محافظ هاي كهنه كودك، محافظ ضد آب پلاستيكي است. اين محافظ ها در زمان قديم به عنوان لاستيكي شناخته مي‌شد. امروزه نيز به عنوان شورت هاي گره دار كودك شناخته مي‌شود. جنس اين محافظ ها از PVC مي‌باشد و در سايز كوچك، متوسر و بزرگ وجود دارد. قيمت ارزان دارد و ضد حساسيت مي‌باشد.

از اين محافظ ها معمولا براي سفت ماندن كهنه كودك و سنجاق استفاده مي‌كنند. طريقه استفاده از اين محافظ به اين صورت است كه زير كهنه بچه قرار مي‌دهند و دو طرف آن را به محكمي گره مي‌زنند. اين مخافظ ها قابليت شستشو دارد و با آب و صابون قابليت پاكيزگي دارد. محافظ هاي ضد آب لاستيكي را داخل ماشين لباسشويي قرار ندهيد.

محافظ پارچه اي روي كهنه بچه

جدا از محافظ كهنه بچه پلاستيكي، كاور و پارچه اي نيز روي كهنه بچه قرار مي‌گيرد. جنس اين پارچه از كرك، پشم و پلي يورتان مي‌باشد. قابل شستشو است و براي بستن از دكمه يا چسب استفاده مي‌كنند. برخي از اين پارچه ها حالت شورت دارد و دور پاها و كمر آن كش قرار دارد.

سنجاق كهنه بچه

سنجاق ها و گيره هايي براي نگهداري كهنه بچه وجود دارد. برخي از واليدن علاقه اي به استفاده از محافظ ها ندارند و براي محكم نگه داشتن كهنه بچه از سنجاق مخصوص كهنه استفاده مي‌كنند.

كلام آخر

كهنه بچه موردي مناسب براي كودكان با حساسيت پوستي است. در دو جنس نخي و پارچه اي وجود دارد. توجه به بهداشت و سلامت كودك بايد براي مادران حائز اهميت باشد. در جهت سلامت و بهداشت كودك لازم است تا از روانشناس و مشاورين كمك بگيريد و با نحوه درست رفتار با كودك آگاه شويد. مركز مشاوره ني ني مايند به صورت تلفني و حضوري به شما عزيزان خدمات ارائه مي‌دهد. براي كسب اطلاعات بيشتر روي لينك زير كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه كهنه بچه مي‌توانيد در هر ساعت از روز براي مشاوره تلفني كودك از طريق شماره 02191002360 با برترين متخصصان كلينيك تخصصي ني ني مايند تماس حاصل نماييد.

سوالي داريد؟ با ما تماس بگيريد

تماس با برترين مشاوران از طريق تلفن ثابت در سراسر كشور از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل

سراسر كشور :9099070354

جهت مشاوره تلفني با موبايل و رزرو وقت حضوري

شماره تماس با موبايل : 02191002360

منبع: كهنه بچه | پارچه هاي نخي ضد حساسيت براي كودك

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۵۲:۰۰ ] [ نيني مايند ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی